Меню

Гарантія

Гарантія від виробника

Усі товари, придбані в нашому магазині, сертифіковані та забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фірмою виробником.

У разі виникнення гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом нашого магазину.

Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцю, або, в окремих випадках, з моменту підключення та початку експлуатації, дата якої має бути засвідчена представником авторизованого сервісного центру (наприклад, підключення або введення в експлуатацію).

Умови гарантії

1. Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності заповненого гарантійного талону

2. На гарантійне обслуговування виробу приймаються лише за наявності оригінальної упаковки та в повному комплекті (документація, кабелі тощо), а також документи, що підтверджують факт укладання договору купівлі-продажу (касовий чек, товарна накладна тощо) .

3. Вироби не підлягають гарантійному обслуговуванню у таких випадках:

3.1. Порушення користувачем правил експлуатації виробу;

3.2. Відсутність або пошкодження фірмових стікерів (спроба розтину) та пломб постачальника;

3.3. Відсутність або пошкодження виробу заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номери партії тощо);

3.4. За наявності на виробі та упаковці сторонніх наклейок, написів та стікерів;

3.5. наявність механічних пошкоджень (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;

3.6. наявність термічного пошкодження виробу або його складових частин;

3.7. Виходу з ладу портів підключення зовнішніх пристроїв;

3.8. Попадання всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини тощо);

3.9. Пошкодження, спричинені стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо);

3.10. Ушкодження спричинені невідповідністю параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж та телекомунікацій;

3.11. Пошкодження при транспортуванні та вантажно-розвантажувальних роботах;

3.12. Спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;

3.13. Несанкціонована модифікація виробу;

4. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (кабелі, зарядні пристрої, батарейки, фільтри, з'єднувальні дроти, адаптери тощо).

5. Обслуговування виробів, гарантію на які дає безпосередньо виробник, здійснюється у спеціалізованому сервісному центрі.

6. Роботи та виїзд до клієнта у разі виникнення проблем, не з вини продавця (конфлікти, некоректна робота або повернення товару тощо) – платні, за домовленістю, а також транспортування несправного виробу здійснюється за рахунок клієнта.

Умови повернення товару

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів (для товарів належної якості).

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  •     товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  •     товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  •     збережено всі ярлики та заводське маркування;
  •     товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.